کارشناسی خودرو در دریا

کارشناسی خودرو در دریا

آشنایی با-کارشناسی خودرو در دریا

 

کارشناسی خودرو در دریا
کارشناسی خودرو در دریا

آیا تا به حال درباره کارشناسی خودرو در نیاوران مطلبی شنیده اید؟ یکی از مناطقی که در تهران خدمات کارشناسی خودرو ارائه می شود، محله نیاوران است. غالب افرادی که اقدام به خرید خودرو دست دوم می کنند، با کارشناسی خودرو آشنایی ندارند. به همین دلیل از طرف مجموعه خود به شما توصیه می کنیم که این خدمت را از طرف ما پیگیری نموده و با پرداخت هزینه ای مناسب، از وارد شدن احتمالی خسارات زیاد بعد از خرید بدون کارشناسی جلوگیری کنید.

شاید در صورتی که از این خدمت بهره نبرید، پس از مدتی خودرو دست دوم خریداری شده دچار نقص فنی شده و یا قبلا تصادف داشته و دارای رنگ شدگی حرفه ای باشد. امروزه به دلایل مختلف افرادی متخلف خودرو های دارای نقص فنی و رنگ شده ( به صورت کاملا حرفه ای) را به جای خودروی سالم و با قیمتی گزاف به فروش می رسانند. در این جا به وجود یک کارشناس خودرو با تجربه به شدت نیاز است. در دیگر سوی معمولا یک تعمیر کار حرفه ای نیز ممکن است، با اعمال تغییرات  مورد نظر یک خودرو ناسالم را به شکل یک خودرو سالم به بازار عرضه کند.

نکته مهم دیگر اینکه کارشناسی یک خودرو دست دوم، از عهده افراد عادی خارج است. به همین دلیل می توان با استفاده از تجارب کارشناس خودرو از سازه و ماهیت فنی خودرو اطمینان حاصل کرد.

شکل

کارشناسی خودرو در دریا
کارشناسی خودرو در دریا

کارشناسی خودرو در دریا

پروسه کارشناسی خودرو درنیاوران و در دیگر مناطق به دو صورت است:

  • کارشناسی خودرو – ظاهری

  • کارشناسی خودرو- فنی

کارشناسی خودرو در دریا

–  ظاهری

واژه های خودرو دست دوم و کارشناسی خودرو در نیاوران زمانی که در کنار هم قرار می گیرند، یک پازل کامل را می سازند. مجموعه ما تکمیل کننده این پازل است. این پازل با حضور کارشناسان با تجربه خودرو پر رنگ تر می شود. این متخصصان این توانایی را دارند که با چشم  غیر مسلح به یک خودرو دست دوم نگاه کنند و نتیجه خروجی حاصل از بررسی بصری را از جنبه ظاهری که رنگ شدگی نداشته و سالم باشد به مشتری ارائه دهند. در اینجا با کمترین درصد خطا می توان گفت که خودرو دچار تصادف یا آسیب دیدگی جدی در گذشته نیست. غالبا ایفای نقش یک کارشناس خودرو متعهد و حرفه ای به همراه ابزارهای لازم در تشخیص و اعلام تمامی رنگ شدگی ها و آثار یک تصادف به خریدار بسیار موثر است.

در حوزه کارشناسی خودرو و به خصوص در زمینه کارشناسی خودرو در نیاوران، رنگ بدنه خودرو توسط کارشناس خودرو به دقت بررسی شده تا میزان رنگ‌ شدگی مشخص شود.

یک کارشناس خودروی مجرب در بخش رنگ خودرو می تواند موارد زیر را در نظر داشته و بررسی نماید:

  • ستون و سقف خودرو: تشخیص و وجود رنگ‌ شدگی در این بخش نسبت به دیگر قسمت ها بسیار مهم است. نقش بارز این مقوله در اصالت خودرو در درجه اول قرار دارد. یکی از بزرگترین عیوب در این بخش، ستون و سقفی است که دارای رنگ شدگی باشد. این نقص نشانه تصادف در گذشته بوده است.

  • درب موتور و صندوق عقب: در بررسی دو جز درب موتور و صندوق عقب، کارشناسان بسیار حرفه ای ما با بررسی میزان و ضخامت رنگ شدگی، شما را در خرید یک خودرو دست دوم یاری خواهند نمود.

شکل۲-کارشناسی خودرو در دریا

 

درمورد گوگل بیشتر بدانید google

بازگشت

 

 

 

کارشناسی خودرو در دریا,کارشناسی خودرو در شادمهر,کارشناسی خودرو در پردیسان,کارشناسی خودرو در تیموری,کارشناسی خودرو در تهران ویلا,کارشناسی خودرو در چوب تراش,کارشناسی خودرو در پونک,کارشناسی خودرو در کوهسار,کارشناسی خودرو در مدیریت,کارشناسی خودرو در بوعلی,کارشناسی خودرو در شهرک نفت,کارشناسی خودرو در سعداباد,کارشناسی خودرو در کامرانیه,کارشناسی خودرو در بلوارارتش,کارشناسی خودرو در محمودیه,کارشناسی خودرو در ولیعصر,کارشناسی خودرو در نوبنیاد,کارشناسی خودرو در صاحبقرانیه,کارشناسی خودرو در دیباجی,کارشناسی خودرو در جمشیدیه,کارشناسی خودرو در توحید,کارشناسی خودرو در پارک وی,کارشناسی خودرو در اندرزگو,کارشناسی خودرو در فرشته

,کارشناسی خودرو در شهیدمحلاتی,کارشناسی خودرو در سوهانک,کارشناسی خودرو در حکمت,کارشناسی خودرو در باغ فردوس,کارشناسی خودرو در داراباد,کارشناسی خودرو در فرمانیه,کارشناسی خودرو در چیذر,کارشناسی خودرو در شهرک دانشگاه,کارشناسی خودرو در شهرک غرب,کارشناسی خودرو در اختیاریه,کارشناسی خودرو در قیطریه,کارشناسی خودرو در مینی سیتی,کارشناسی خودرو در ازگل,کارشناسی خودرو در گیشا,کارشناسی خودرو در پاسداران,کارشناسی خودرو در شهرک دانشگاه,کارشناسی خودرو در اوین,کارشناسی خودرو در حصاربوعلی,کارشناسی خودرودردزاشیب،خودرو،دانستنیهای خودرو،کارشناس.کارشناسی.سلامت.رنگ.فنی.اصالت.خودرو، معرفی خودروها.چند نکته برای کاهش مصرف سوخت,

 

چند نکته برای کاهش مصرف سوخت درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنی,درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنید,کارشناس,کارشناس کارشناس ۴۰۵,,کارشناس ۴۰۵,کارشناس بنز,کارشناس,کارشناس پرشیا,کارشناس پرشیا کارشناس تویوتا,کارشناس تویوتا,کارشناس خودرو,کارشناس خودرو,کارشناس خودرو در قیطریه,کارشناس خودرو در قیطریه,کارشناس خودروهای اروپایی,کارشناس,خودروهای اروپایی,کارشناس خودروهای چینی,کارشناس خودروهای چینی

 

,کارشناس خودروهای ژاپنی,کارشناس خودروهای ژاپنی,کارشناس رنگ,کارشناس رنگ,کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس سیار,کارشناس سیار,کارشناس لکسوس,کارشناس لکسوس,کارشناسخودرو,کارشناسخودرو کارشناسی,کارشناسی کارشناسی خودرو ,کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو,کارشناسی رنگ خودرو,کانتورینگ,کانتورینگ کاهش مصرف سوخت با چند ترفند,کاهش مصرف سوخت با چند ترفند نکاتی در مورد تویوتا کمری,نکاتی در مورد تویوتا کمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *