کارشناسی خودرو در مینی سیتی

آشنایی با-کارشناسی خودرو در مینی سیتی

 

کارشناسی خودرو در مینی سیتی
کارشناسی خودرو در مینی سیتی

کارشناسی خودرو در مینی سیتی  در حال حاضر برای خرید خودرو دست دوم یک شغل مهم محسوب می شود. در صورت عدم استفاده از این تخصص این امکان وجود دارد تا مدتی پس از خرید آن خودرو مشکلات و نقائص تکنیکال یکی یکی بروز کنند. همیشه و خصوصا امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و افراد سودجو، خودرو های تصادفی به جای خودروی بدون نقص فروخته می شود. در این جا وجود یک کارشناس خودرو مجرب اهمیت پیدا می کند.  در همین حال یک تعمیر کار حرفه ای ممکن است با اعمال تغییراتی عمده  یک خودرو اسقاطی را تغییر ساختاری داده و به صورت یک ماشین به ظاهر سالم به بازار خودروهای دست دوم عرضه کند. همانطور که می دانید، عیب یابی و تشخیص یک خودرو دست دوم سالم از تصادفی، از عهده افراد عادی و غیر حرفه ای بر نمی آید. در نتیجه می توان با استفاده از تجارب یک کارشناس خودرو از صحت فنی و سازه خودرو اطمینان حاصل کرد.

پروسه کارشناسی خودرو در مینی سیتی اکثرا به دو صورت زیر انجام می شود:

  • کارشناسی خودرو از جنبه ظاهری

  • کارشناسی خودرو از جنبه فنی

کارشناسی خودرو در مینی سیتی از جنبه ظاهری

هنگامی که اصطلاحات خودرو دست دوم و پروسه خرید خودرو و کارشناسی خودرو در مینی سیتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، ظاهرا مجموعه کاملی از تخصص و نکات فنی را تشکیل می دهند. اما در این محدوده یک نکته مغفول می ماند. این نکته همان وجود کارشناس خودرو حرفه ای است. زمانی که ما به صورت چشمی خودرو دست دوم را بررسی  می کنیم، در بسیاری از موارد ممکن است از جنبه ظاهری هیچ اثر رنگ شدگی جدیدی نداشته و سالم به نظر برسد. در این حالت آیا می توان با اطمینان گفت خودرو دچار تصادف جدی در گذشته نبوده است؟ پاسخ این پرسش چندان سخت نیست، اما نه از سوی ما، بلکه نیاز به اظهار نظر یک کارشناس خودرو متعهد و حرفه است. این کارشناس به راحتی و با وسایل و ابزار کارشناسی و بازبینی تمام آثار رنگ شدگی و یک تصادف را تشخیص می دهد و به خریدار اعلام می کند.

در ساختار کارشناسی خودرو و به خصوص در زمینه کارشناسی خودرو در مینی سیتی، رنگ شدگی قسمت های  مختلف خودرو توسط کارشناس به دقت بررسی خواهد شد تا میزان و ضخامت صافکاری و رنگ‌ شدگی تعیین گردد.

شکل  ۱ کارشناسی خودرو در مینی سیتی

تعدادی از بخش هایی که در محدوده اعلام نظرات یک کارشناس خودرو مهم است، عبارتند از:

  • ستون و سقف خودرو: بخش های رنگ‌ شده در آن نسبت به بقیه قسمت ها از اهمیت بیشتری برخوردار  بوده و  نقش بیشتری در خرید و فروش خودرو دارد. یکی از قالب توجه ترین عیوب در این بخش، ستون و سقف دارای رنگ شدگی است که به طور حتم نشانگر بروز تصادفی سنگین است.

  • درب موتور و صندوق عقب: کارشناسان مجرب مجموعه ما با سنجش میزان و ضخامت محدوده رنگ شدگی و دیگر مشکلات فنی در کنار شما هستند. خرید یک خودرو دست دوم بدون کارشناسی خودرو در مینی سیتی می تواند خسارات سنگینی برای شما به دنبال داشته باشد.

  • درب‌ها و گلگیرها: از آنجایی که این واحد ها نیاز به بازبینی و بررسی متناوب دارند. یک کارشناس مجرب به خوبی تغییرات آن ها را نیز متوجه خواهد شد.

 

 

 

 

 

موتورجستجوی گوگل چگونه کار میکند 

 

بازگشت

 

 

 

 

خودرو،

دانستنیهای خودرو،

کارشناس

.کارشناسی.

سلامت.

رنگ.فنی.

اصالت.خودرو،

معرفی خودروها

.چند نکته برای

کاهش مصرف سوخت

,چند نکته برای کاهش مصرف سوخت

درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنی

,درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنید,

کارشناس,کارشناس کارشناس

۴۰۵,,کارشناس ۴۰۵,

کارشناس بنز,

کارشناس,کارشناس پرشیا

,کارشناس پرشیا

کارشناس تویوتا

,کارشناس تویوتا,

کارشناس خودرو,

کارشناس خودرو,

کارشناس خودرو در قیطریه

,کارشناس خودرو در قیطریه,

کارشناس خودروهای اروپایی

,کارشناس,خودروهای اروپایی,

کارشناس خودروهای چینی,کارشناس

خودروهای چینی

,کارشناس خودروهای ژاپنی

,کارشناس خودروهای ژاپنی,

کارشناس رنگ,کارشناس رنگ,

کارشناس رنگ ۲۰۶,

کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس سیار,

کارشناس سیار,کارشناس لکسوس,

کارشناس لکسوس,

کارشناسخودرو,

کارشناسخودرو کارشناسی

,کارشناسی کارشناسی خودرو

,کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ

خودرو,کارشناسی رنگ خودرو,کانتورینگ,

کانتورینگ کاهش مصرف سوخت با چند ترفند,

کاهش مصرف سوخت با چند ترفند نکاتی

در مورد تویوتا کمری

,نکاتی در مورد تویوتا کمری

کارشناسی خودرو در پاسداران

کارشناسی خودرو در پاسداران

 

کارشناسی خودرو در مینی سیتی,کارشناسی خودرو در ازگل,کارشناسی خودرو در گیشا,کارشناسی خودرو در پاسداران,کارشناسی خودرو در شهرک دانشگاه,کارشناسی خودرو در اوین,کارشناسی خودرو در حصاربوعلی,کارشناسی خودرودردزاشیب،خودرو،دانستنیهای خودرو،کارشناس.کارشناسی.سلامت.رنگ.فنی.اصالت.خودرو، معرفی خودروها.چند نکته برای کاهش مصرف سوخت,چند نکته برای کاهش مصرف سوخت درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنی,درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنید,کارشناس,کارشناس کارشناس ۴۰۵,,کارشناس ۴۰۵,کارشناس بنز,کارشناس,کارشناس پرشیا,کارشناس پرشیا کارشناس تویوتا,کارشناس تویوتا,کارشناس خودرو,کارشناس خودرو,کارشناس خودرو در قیطریه,کارشناس خودرو در قیطریه,کارشناس خودروهای اروپایی,کارشناس,خودروهای اروپایی,کارشناس خودروهای چینی,کارشناس خودروهای چینی,کارشناس خودروهای ژاپنی,کارشناس خودروهای ژاپنی,کارشناس رنگ,کارشناس رنگ,کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس سیار,کارشناس سیار,کارشناس لکسوس,کارشناس لکسوس,کارشناسخودرو,کارشناسخودرو کارشناسی,کارشناسی کارشناسی خودرو ,کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو,کارشناسی رنگ خودرو,کانتورینگ,کانتورینگ کاهش مصرف سوخت با چند ترفند,کاهش مصرف سوخت با چند ترفند نکاتی در مورد تویوتا کمری,نکاتی در مورد تویوتا کمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *