کارشناسی خودرو در پاسداران

آشنایی با –

کارشناسی خودرو در پاسداران

کارشناسی خودرو در پاسداران
کارشناسی خودرو در پاسداران

 

کارشناسی خودرو در پاسداران شاید برای کسانی که قصد دارند اقدام به خرید خودرو دست دوم نمایند، واژه آشنایی نباشد. ولی در اینجا توصیه می کنیم که اصطلاحی بسیار مهم است. در غیر اینصورت این امکان وجود دارد پس از مدتی خودرو  خریداری شده دچار مشکلات و نقص های فنی گردد. امروزه به دلایل متعددی افراد سودجو، خودرو های تصادفی و دارای نقص های عدیده فنی را به جای خودروی بدون نقص و با قیمت های بسیار هنگفت می فروشند. در این جاست که وجود یک کارشناس خودرو مجرب به شدت احساس می شود.

 

 

 

 

یک فرد تعمیر کار سودجو ممکن است در هر فرصتی با انجام تغییراتی یک خودرو را تغییر بدهد و آن را به صورت یک ماشین سالم به بازار عرضه نماید. همانطور که می دانید عیب یابی و کارشناسی یک خودرو دست دوم معمولا از عهده افراد عادی بر نمی آید. در نتیجه می توان با استفاده از تجارب کارشناسان خودرو از اصالت فنی و سلامتی خودرو اطمینان حاصل نمود.

فرآیند کارشناسی خودرو در پاسداران به دو صورت انجام می گیرد:

  • کارشناسی خودرو از جنبه ظاهری

  • کارشناسی خودرو از جنبه فنی

شکل  ۱- کارشناسی خودرو در پاسداران

کارشناسی خودرو در پاسداران از نظر ظاهری

مواردی از قبیل خودرو دست دوم و خرید خودرو و فرایند کارشناسی خودرو در پاسداران هنگامی که در کنار هم قرار بگیرند، مجموعه کاملی را تشکیل می دهند. اما این مجموعه یک قطعه کم دارد. این قطعه وجود یک کارشناس خودرو مجرب است. وقتی فرد شاغل در کارشناسی خودرو در پاسداران به صورت چشمی به خودرو دست دوم می نگرد، این امکان وجود دارد که از جنبه ظاهری هیچگونه رنگ شدگی مشاهده نکند و بدنه خودرو بسیار سالم به چشم آید. در اینجا سوالی پیش می آید که آیا می توانی با اطمینان گفت که خودرو تصادفی نیست؟ پاسخ به این پرسش نسبتا آسان است زیرا نیاز به وجود یک کارشناس خودرو مجرب و حرفه ای است. این شخص با به کارگیری وسایل و ابزار موجود در حوزه کارشناسی، تمام موارد رنگ شدگی و تصادف را تشخیص می دهد و متعهد است به خریدار اعلام کند.

در کارشناسی خودرو و به ویژه در محدوده کارشناسی خودرو در پاسداران، رنگ اکثر بخش های بدنه توسط کارشناس به دقت بررسی خواهد شد و میزان صافکاری و رنگ‌ شدگی  احتمالی تعیین می گردد.

کارشناسی خودرو در پاسداران

تعدادی از قطعاتی که در دید یک کارشناس خودرو قرار می گیرد، عبارتند از:

  1. ستون و سقف خودرو: بخش های دارای رنگ‌ شدگی که نسبت به بقیه قسمت ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و نقش بارزتری در خودرو ایفا می کنند، شامل سقف و ستون ها است. در صورت وجود آثاری از رنگ شدگی در این قسمت ها، امکان بروز تصادف شدید (واژگونی) تقریبا قطعی است. در این وضعیت و در صورت عدم تشخیص درست آسیب های وارده بعدها خریدار را دچار ضرر مادی و جسمی می نماید.

  2. درب های موتور و صندوق عقب: بخش های درب موتور و صندوق عقب که به وسیله کارشناس حرفه ای تحت سنجش قرار می گیرد، مواردی مانند ضخامت رنگ شدگی شناسایی می شود. خرید یک خودرو دست دوم بدون کارشناسی خودرو در پاسداران قطعا خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد خواهد نمود.

  3. بخش درب‌ها و گلگیرها: از آنجایی که این مکان ها نیاز به بازبینی و بررسی داشته و همچنین در معرض دید هستند، از اهمیتی دو چندانی برخوردار می باشند.

 

موتورجستجوی گوگل چگونه کار میکند 

 

بازگشت

 

 

 

 

خودرو،

دانستنیهای خودرو،

کارشناس

.کارشناسی.

سلامت.

رنگ.فنی.

اصالت.خودرو،

معرفی خودروها

.چند نکته برای

کاهش مصرف سوخت

,چند نکته برای کاهش مصرف سوخت

درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنی

,درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنید,

کارشناس,کارشناس کارشناس

۴۰۵,,کارشناس ۴۰۵,

کارشناس بنز,

کارشناس,کارشناس پرشیا

,کارشناس پرشیا

کارشناس تویوتا

,کارشناس تویوتا,

کارشناس خودرو,

کارشناس خودرو,

کارشناس خودرو در قیطریه

,کارشناس خودرو در قیطریه,

کارشناس خودروهای اروپایی

,کارشناس,خودروهای اروپایی,

کارشناس خودروهای چینی,کارشناس

خودروهای چینی

,کارشناس خودروهای ژاپنی

,کارشناس خودروهای ژاپنی,

کارشناس رنگ,کارشناس رنگ,

کارشناس رنگ ۲۰۶,

کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس سیار,

کارشناس سیار,کارشناس لکسوس,

کارشناس لکسوس,

کارشناسخودرو,

کارشناسخودرو کارشناسی

,کارشناسی کارشناسی خودرو

,کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ

خودرو,کارشناسی رنگ خودرو,کانتورینگ,

کانتورینگ کاهش مصرف سوخت با چند ترفند,

کاهش مصرف سوخت با چند ترفند نکاتی

در مورد تویوتا کمری

,نکاتی در مورد تویوتا کمری

کارشناسی خودرو در پاسداران

کارشناسی خودرو در پاسداران

 

کارشناسی خودرو در شهرک دانشگاه,کارشناسی خودرو در اوین,کارشناسی خودرو در حصاربوعلی,کارشناسی خودرودردزاشیب،خودرو،دانستنیهای خودرو،کارشناس.کارشناسی.سلامت.رنگ.فنی.اصالت.خودرو، معرفی خودروها.چند نکته برای کاهش مصرف سوخت,چند نکته برای کاهش مصرف سوخت درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنی,درهنگام خرید خودرو حواستان را جمع کنید,کارشناس,کارشناس کارشناس ۴۰۵,,کارشناس ۴۰۵,کارشناس بنز,کارشناس,کارشناس پرشیا,کارشناس پرشیا کارشناس تویوتا,کارشناس تویوتا,کارشناس خودرو,کارشناس خودرو,کارشناس خودرو در قیطریه,کارشناس خودرو در قیطریه,کارشناس خودروهای اروپایی,کارشناس,خودروهای اروپایی,کارشناس خودروهای چینی,کارشناس خودروهای چینی,کارشناس خودروهای ژاپنی,کارشناس خودروهای ژاپنی,کارشناس رنگ,کارشناس رنگ,کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس رنگ ۲۰۶,کارشناس سیار,کارشناس سیار,کارشناس لکسوس,کارشناس لکسوس,کارشناسخودرو,کارشناسخودرو کارشناسی,کارشناسی کارشناسی خودرو ,کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو,کارشناسی رنگ خودرو,کانتورینگ,کانتورینگ کاهش مصرف سوخت با چند ترفند,کاهش مصرف سوخت با چند ترفند نکاتی در مورد تویوتا کمری,نکاتی در مورد تویوتا کمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *